soheilbakhtiari

ادبیات

soheilbakhtiari

ادبیات

فریبا_وفی _داستان_خوب

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ
ماه کامل می شود عنوان یکی از داستان های خانم فریبا وفی می باشد با خواندنش به سراغ کتاب های دیگرش رفتم روی سخن به دوستان خوره ی کتاب می باشد بخوانید حتما بخوانید مخصوصا کسانی که می نویسند ،تحلیل نمی کنم نقد هم ندارم خوانندگان کتاب نظرهایشان را بیان کنند .
می گویند کتاب ِ خوب، نیست ، ساده ترین راه خواندن و پسند نکردن و نوشتن است . اگه نمی پسندید خودتان بنویسید در فضای مجازی انتشار دهید اگر خوب باشید چاپ می شود شک نکنید...

پاره ای از ماه کامل می شود:
در مثل درهای معمولی باز نشد.شبح عبوسی بازش کرد. آرام اما کامل انگار می خواست فضای تاریک و خالی زندگی را نشانم بدهد. جوری نگاهم کرد که آنجا بودنم بی معنی ترین کار دنیا به نظر می آمد. از فرزانه گفتم و این که برای کار آمده ام ،و کمی عقب رفتم . شبح از در جدا شد و رفت داخل. راهرو تاریک و باریکی بود. فکر کردم اگر پایم را بگذارم تو، چند خفاش بالای سرم جیغ می کشند می پرند این طرف آن طرف و کله ام به یکی از تار عنکبوت های غول آسا گیر می کند. به سرم زد در را ببندم و برگردم. اما این کار را نکردم . آدمش نبودم. کاری را که شروع می کردم تا ته می رفتم...


کتاب های فریبا وفی با نشر مرکز

پرنده ی من(رمان)
برنده ی جایزه بهترین رمان سال 1381 بنیاد هوشنگ گلشیری
برنده ی جایزه بهترین رمان سال 1381 جایزه ادبی یلدا
تقدیر شده توسط داوران جایزه ی مهرگان ادب سال 1381
تقدیر شده توسط داوران جایزه ی ادبی اصفهان سال 1381

ترلان (رمان )
تقدیر شده توسط داوران جایزه ی ادبی اصفهان سال 1381

رویای تبت(رمان)
برنده ی چایزه ی بنیاد هوشنگ گلشیری سال 1385

رازی در کوچه ها (رمان)

ماه کامل می شود(رمان)

حتی وقتی می خندیم (مجموعه داستان)

پرنده ی من تا کنون به زبان های انگلیسی و ایتالیایی ترجمه و منتشر شده ، رازی در کوچه ها نیز در فرانسه ترجمه و منتشر شده است.

  • soheil bakhtiari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی